Kołobrzeg

Hej,

w ubiegły weekend byłam w Kołobrzegu. Bardzo lubię to miejsce, ze względu na ładną plażę i atmosferę. Pogda dopisała, więc jestem bardzo zadowolona z wyjazdu. : ) Ciężko opisać czas nad morzem, ponieważ jest to głównie relaks i jedzenie, ale podziele się z Wami kilkoma zdjęciami oraz postaram się przekazać pozytywną energię polskiego morza.


Mewa srebrzysta okazała się utalentowaną modelką. Pozowała do zdjęć i w ogóle się nie bała : )


Drugi rok z rzędu byliśmy wiosną w Kołobrzegu i po raz kolejny wróciłam zadowolona. Bardzo lubię siedzieć na plaży i wpatrywać się w morze oraz obserwować zachód słońca na plaży... To bardzo mnie relaksuje.
Poza tym wizyta nad morzem to dla mnie okazja do jedzenia owoców morza. Jedynym minusem o tej porze roku jest fakt, że wiele restauracji szybko jest zamykana i trzeba się spieszyć z kolacją. My mieliśmy szczęście, że w naszym hotelu restauracja był otwarta do 22. Jedzenie w tej restauracji było bardzo pyszne... Nie robiłam zdjęć, ale uwierzcie mi na słowo, że dania wyglądały obłędnie. Mieliśmy nawet kwiatki na talerzach jako dekorację :D



Pierwszego dnia pobytu słońce raz wychodziło, a raz zachodziło, jednak było ciepło. Brak słońca jest dobrą okazją do zrobienia zdjęć na plaży, ponieważ nie wiem jak Wy, ale mi zazwyczaj ciężko jest pozować do zdjęć w słoneczną pogodę, gdy słońce świeci mi prosto w twarz. 


Na brzegu woda miała taki zielonkawy odcień. Czy to pyłki? Niestety nie jestem pewna, ale jeśli ktoś z Was się na tym zna, to dajcie znać w komentarzu.

Do Kołobrzegu jechaliśmy przez Szczecin. Jeżeli będziecie tam na dworcu głównym, to polecam Wam kawę z Corona Coffee.

Kawa jest ... wyśmienita. Mało tego, można tam zamówić kawę z "mlekiem" sojowym, ryżowym i owsianym-oraz oczywiście krowim. Ja wzięłam z mlekiem ryżowym, bo z doświadczenia wiem, że taka kawa najlepiej mi smakuje (poza mlekiem krowim, ale ze względu na alergię nie mogę go pić). Cena kawy nie jest niska, jednak odpowiada jakości i smakowi.

Poza tym mają różne zdrowe przekąski, bezglutenowe ciasto oraz miód do wyboru-ja np. lubię słodzić herbatę z cytryną miodem, niestety w większości kawiarni w Polsce nie ma tego w ofercie. Następnym razem na pewno także tam wstąpię : )


Jak to wygląda u Was, lubicie jeździć nad polski morze? Byliście już w Kołobrzegu? Jeśli tak, to jakie macie wspomnienia z tym związane?  Póki co nad polskim morzem najbardziej podobało mi się w Kołobrzegu i Międzyzdrojach. Jakie jeszcze miejsca poleciacie? Może wybiorę się tam następnym razem?

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Polecam Jastrzębią Górę ! są tam nawet wysokie klify i przepiękne widoki. Ale moje ulubione miejsce to Łeba mam wiele wspaniałych wspomnień - sesje zdjęciowe na wydmach :) Lubię jeździć nad morze tak na zdjęcia na 3-4 dni, potem to już robi się nudno, bo nie przepadam za leżeniem na plaży i nadmorskimi imprezami i wszelakimi kontaktami z innymi turystami :). Wolę jakieś odludne miejsca nad oceanem, góry i pustynie. A do restauracji nie chodzę bo szkoda mi kasy na obiad i ciastka :) wolę kupić nową sukienkę !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jastrzębia Góra jest od nas daleko... raczej bliżej Szczecina wybierzemy się następnym razem : ) Ja też nie lubię dłużej niż kilka dni, bo także nie lubię leżeć i się opalać. Szkoda kasy? Ale coś jednak trzeba jeść! :) Ja jak gdzieś jadę to ciesze się także na jedzenie. Sukienki kupować też uwielbiam, ale niestety ciężko mi znaleźć coś ładnego i dobrego jakościowo. Jeśli ktoś z Was poleci mi jakiś sklep z ładnymi sukienkami, których nie trzeba prać ręcznie to może skorzystam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Międzyzdrojach i Łebie. Oba te miejsca piękne , bardzo lubię morze i jego zapach :-) koniecznie musimy kiedyś razem się wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po stylu pisania domyślam się, że pisze kochana Marta. Podpisujcie się proszę pod komentarzami : )
    Wiesz, Ty jakoś kojarzysz mi się w morzem-nie wiem czemu. Pewnie-możemy się wybrać razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam polskie morze :-) Najcześciej jestem w Świnoujściu albo na wyspie Uznam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie udało Ci się tym wpisem przekazać energię polskiego morza :) Piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo się cieszę, że też to poczułaś! Zapraszam w przyszłości na kolejne wpisy z wycieczek i pozdrawiam : )

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty