Jestem inna niż wszyscy, dlaczego?



Hej!

Jeśli czujesz się inna/inny niż wszyscy, nie lubisz tego, nie potrafisz zrozumieć, zaakceptować, ten post jest dla Ciebie.
Pisząc inny niż wszyscy nie mam na myśli wyglądu. Mam na myśli, zachowanie. Osoby, które czują się inne niż wszystkie, często po prostu są nierozumiane przez społeczeństwo, nie potrafią się dogadać z rówieśnikami, często mają problemy w grupie, szkole itd.





Do jakich wniosków doszłam:


1. Nie trzeba rozmawiać z każdym człowiekiem. W kontaktach z ludźmi, którzy są w jakiś sposób niemili, fałszywi, nie akceptują nas, naprawdę wystarczą kontakty „służbowe”.

Potrzeba czasu, żeby komuś zaufać i może nawet warto zwierzać się swojej przyjaciółce/przyjacielowi zamiast próbować rozmawiać, opowiadać o sobie czy zadawać pytania osobom, które są dla nas niemiłe, nie zasługują na to, są fałszywe. Wiem, że możecie powiedzieć „No jak to, przecież dlaczego mam ukrywać to, kim jestem i zamykać się w sobie?”, ale Ja np. już nie wdaje się w głębokie rozmowy z ludźmi, którzy na to nie zasługują. Czuję się tak szczęśliwa, uważam, że szkoda czasu na takie osoby. To przyszło mi naturalnie, po prostu nie ciągnie mnie do osób, które nie są dla mnie takie, jak ja bym chciała.

2. Bycie "innym" może być cool.

Spójrz na subkultury. Może tam odnajdziesz siebie? Słuchasz muzyki alternatywnej? Super! Może wybierając się na koncert ulubionego zespołu poznasz ludzi, którzy patrzą na świat podobnie do Ciebie? Zadziwiające jak wiele osób nawet próbuje być innym niż wszyscy, bo jest to po prostu coś, czym można się wyróżnić z tłumu! Ty nie musisz udawać, wykorzystaj swoją naturalną inność jako zaletę! Chwal się tym i bądź z tego dumny! Zdziwisz się jak okaże się, że inni zaczną Ci zazdrościć Twojej inności. ; ) 

3. Znajdź "swoich" ludzi zamiast krytykować siebie.

Jeśli uważasz, że jesteś "spoko", akceptujesz, kochasz siebie, inni też Cię zaakceptują. Powiedz wszystkim, że jesteś taki jaki jesteś. Jeśli ktoś próbuje Cię zmienić, niech lepiej zmieni towarzystwo. Taka Twoja natura. Gdy zaakceptujesz swoją inność, pokochasz siebie, zmieni się całe Twoje życie. Ludzie zaczną traktować Cie z szacunkiem i nie będzie Cię już obchodziło"co ktoś sobie myśli"... Będziesz idealny taki, jaki jesteś.

4. Zawsze znajdzie się ktoś, do kogo pasujesz, z kim znajdziesz porozumienie i kto będzie nadawał na tych samych falach.

Wystarczy się rozejrzeć i zacząć poznawać ludzi. 

Dajcie znać co sądzicie o moich przemyśleniach, czy Wy czujecie/czuliście się inni, pozdrawiam. : )

Marzena

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty